Verzending

Hoe lang duurt de levering?

Onze verzendtijd binnen Nederland en België bedraagt 5-9 werkdagen.

Waar komt mijn pakket vandaan en zijn er extra kosten?

Van Weerd Mode werkt samen met externe leveranciers in het buitenland om opslagkosten te besparen. Er zijn dus GEEN extra of onverwachte kosten voor de klant, afgezien van de aankoopkosten. Als er toch extra betalingen worden gevraagd voor het ontvangen van het pakket, neem dan onmiddellijk contact op met onze klantenservice via service@vanweerdmode.nl.

Kort gezegd: Geen extra kosten, dat hebben wij al geregeld!

Hoe weet ik wanneer mijn pakket aankomt?

In de verzendbevestigings-e-mail staat het volgnummer van onze buitenlandse leverancier. Helaas wordt er geen aankomstdatum en -tijd vermeld. Binnen een week wordt echter onderaan de trackingspagina een lokaal volgnummer weergegeven. Met dit volgnummer kun je het pakket lokaal volgen en wordt er ook een geschatte aankomstdatum en -tijd vermeld.

Let op: Om het pakket lokaal te kunnen volgen, moet je het lokale volgnummer op een andere website invoeren. Controleer de volgende links:

Verzendkosten:

Je betaalt geen verzendkosten.

Vragen over je bestelling?

Neem contact met ons op. Onze klantenservice is 7 dagen per week bereikbaar, ook buiten kantooruren. Heb je verdere vragen of opmerkingen over onze producten of je bestelling? Neem contact met ons op via service@vanweerdmode.nl.

Levering, als niemand thuis is of bij het postkantoor

Als een pakket aan de deur wordt afgeleverd of bij het postkantoor wordt opgehaald, heeft Van Weerd Mode al de verzendkosten betaald. Als het pakket niet wordt aangenomen of niet bij het postkantoor wordt opgehaald, wordt het automatisch teruggestuurd naar de leverancier, en behouden wij ons het recht voor om €15 van het te restitueren bedrag in te houden.