Retourbeleid

Leveren onze producten niet de gewenste positieve resultaten voor jou? Geen zorgen!

Wij doen ons best om ervoor te zorgen dat al onze producten naar jouw tevredenheid worden geleverd. Toch kunnen er af en toe fouten optreden.

Niet aangepaste bestellingen

Als je niet tevreden bent met een product, heb je de mogelijkheid om het binnen 30 dagen terug te sturen of te ruilen. Producten moeten in hun originele staat en met intacte merken en etiketten worden geretourneerd. Het product mag geen tekenen van slijtage vertonen. Wij behouden ons het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als we vermoeden dat de goederen al gebruikt zijn of buiten onze schuld beschadigd zijn.

Om van dit recht gebruik te maken, neem dan contact met ons op via service@vanweerdmode.nl. Vervolgens zullen wij het verschuldigde bestelbedrag binnen 30 dagen na ontvangst van jouw retour terugbetalen, op voorwaarde dat het product zich in goede staat bevindt.

De terugbetaling omvat de volledige aankoopprijs, exclusief eventuele verzendkosten. De verzendkosten voor de retourzending van het product naar ons worden niet vergoed.

Neem alstublieft contact met ons op voordat je iets terugstuurt, zodat we verdere instructies voor de retourzending kunnen geven en we op de ontvangst van de zending zijn voorbereid.

Je hebt een herroepingsrecht van 30 dagen na ontvangst van het product. De termijn begint op de dag van ontvangst van jouw bestelling. Het product moet zich in de originele verpakking bevinden. Geopende en ongebruikte producten vallen nog steeds onder onze 30-dagen-geld-terug-garantie. Als je ongebruikte producten terugstuurt, heb je nog steeds recht op een terugbetaling.

Foute productlevering

We doen ons best om alle bestellingen correct af te handelen. Helaas kan het soms gebeuren dat we je het verkeerde product sturen. Uiteraard zullen we dat corrigeren en je de juiste bestelling zonder kosten toesturen.

Beschadigde producten bij ontvangst

Dat is vervelend! Het kan echter voorkomen dat je product tijdens het transport beschadigd raakt. Als je een beschadigd of verkeerd product hebt ontvangen, neem dan binnen 30 dagen na ontvangst van het product contact met ons op. De retourtermijn verloopt daarna helaas.

Voor een snellere oplossing stuur ons alstublieft een e-mail met een foto waarop de schade duidelijk te zien is. De meest optimale foto's zijn degene die op een vlak oppervlak zijn genomen, waarop het etiket en de fout duidelijk zichtbaar zijn. We gebruiken deze informatie om je te helpen met je bestelling en toekomstige fouten te voorkomen.

Voor defecte producten sturen we de eerste keer altijd gratis vervanging en kunnen we helaas geen terugbetaling doen. Mocht het product de tweede keer defect zijn, dan vergoeden we het volledige aankoopbedrag.

Moet ik de kosten voor de retourzending betalen? Ja, alle klanten zijn zelf verantwoordelijk voor de kosten van hun retourzendingen. We raden aan om je retourzending met tracking te versturen, aangezien we niet verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor verloren retourzendingen.

Kan ik een product terugsturen zonder u te contacteren? Nee, je moet contact met ons opnemen voordat je een retourzending verstuurt, aangezien het retouradres kan afwijken van het oorspronkelijke afleveradres.

Terugbetalingen

We zullen je informeren zodra we je retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, en je laten weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Als deze is goedgekeurd, wordt het bedrag automatisch terugbetaald op je oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat je bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling verwerkt en boekt.

Verloren of gestolen pakketten Van Weerd Mode is niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen pakketten die als afgeleverd zijn bevestigd op het opgegeven adres.

Schade en problemen

Controleer je product grondig bij ontvangst en neem direct contact op met onze klantenservice als er iets mis is of het product beschadigd is, zodat we je kunnen helpen bij een oplossing.

Zodra een bestelling is verzonden, is het niet mogelijk om deze te annuleren. Ontbrekende informatie over het afleveradres of identificatie, die leiden tot leveringsfouten of pakketverlies, zijn niet de verantwoordelijkheid van Van Weerd Mode.